1.Postanowienia ogólne
1.Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem URL https://godsclothing.pl/
2.Właścicielem sklepu (dalej zwanym: „Sprzedającym”) jest (dane)
2.Kontakt ze sklepem
1. Adres Sprzedawcy:
Mateusz Słodczyk
Ul. Okrężna 90,
41-500 Chorzów
Tel. 697187780
2. Adres e-mail Sprzedawcy: mateusz.slo25@gmail.com
3. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.
3.Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
- Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- Włączona obsługa plików cookies.
4. Zamówienia
1. Zamówień w Sklepie mogą dokonywać osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
2. Zamówienia w Sklepie można składać za pomocą formularza, bez konieczności rejestracji w Sklepie.
3. Do złożenia zamówienia konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu.
4. Zamówienia muszą zawierać następujące dane:
A. imię i nazwisko (w przypadku firm – nazwę) Użytkownika składającego zamówienie
B. adres dostawy
C. adres e-mail
D. numer telefonu
E. nazwę i ilość zamówionych Produktów
F. NIP (w przypadku firm)
G. wybrany sposób dostawy
H. wybrany sposób płatności
5. Procedura składania Zamówienia każdorazowo kończona jest skutecznym kliknięciem przez Użytkownika przycisku: „złóż zamówienie”, co jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Użytkownika, że formularz Zamówienia wypełniony został prawidłowo, a także że użytkownik jest świadomy, iż realizacja Zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty, w tym także poniesienia wybranych kosztów dostawy.
6. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza Zamówienia, Kupujący może dokonać zmiany telefonicznie bądź e-mailem lub całkowicie anulować Zamówienie, pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze wysłane.
7. Po złożeniu Zamówienia, na adres e-mail wskazany w formularzu, niezwłocznie wysłana zostaje wiadomość, zawierająca potwierdzenie złożenia Zamówienia przez Użytkownika.
8. Umowa zostaje zawarta, gdy Sprzedający poinformuje o przystąpieniu do realizacji Zamówienia. Takie potwierdzenie będzie przesłane drogą mailową.
9. Sprzedający może wstrzymać przyjęcie Zamówienia w sytuacji wątpliwości, co do prawdziwości, bądź rzetelności wskazanych przez Klienta danych w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku Sprzedający niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia przedmiotowych wątpliwości.
10. W przypadku braku dostępności produktów uwzględnionych w zamówieniu Sprzedający poinformuje Kupującego o niemożliwości realizacji zamówienia i uzgodni z nim sposób zwrotu uiszczonej kwoty. Jeżeli niemożliwość realizacji Zamówienia dotyczy tylko czasowej niedostępności produktów, Sprzedający poinformuje Kupującego o potencjalnym terminie zrealizowania złożonego Zamówienia telefonicznie bądź w wiadomości e-mail na adres wskazany przez Kupującego w formularzu Zamówienia.
11. Na życzenie Kupującego, określone przez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego, Sprzedający po zaksięgowaniu wpłaty na swoim koncie, dostarczy Kupującemu fakturę VAT – w paczce lub mailem.
12. Kupujący opcjonalnie może wprowadzić uwagi do swojego Zamówienia.
13. Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich złożenia.
5.Dostawa i płatności
1.Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
(metody dostawy)
2. Wysyłka Zamówień realizowana jest w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania płatności. Wysyłka może się przedłużyć do 5 dni roboczych, przy czym poinformujemy o tym klienta.
3. Dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Koszt dostawy będzie każdorazowo wskazany podczas składania Zamówienia.
5. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
(metody płatności)
6. Płatność za zamówione Produkty powinna być dokonana przez Użytkownika w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia umowy.
7. Sprzedający dostarcza wraz z Produktem paragon bądź (opcjonalnie) fakturę VAT.
8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmiot realizujący dostawy. Punkt ten nie dotyczy Zamówień będących w trakcie realizacji.
6.Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Klientowi nie przysługuje możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia, przed jego dostarczeniem.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku produktów objętych promocją.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Konsument może odstąpić od Umowy, odsyłając nowy produkt wraz z fakturą, gratisami, oraz wypełnionym formularzem zwrotu (można go uzyskać poprzez napisanie do nas na maila: mateusz.slo25@gmail.com) na adres:
Mateusz Słodczyk
Ul. Okrężna 90,
41-500 Chorzów
Tel. 697187780
9.Koszty przesyłki pokrywa kupujący.
7. Reklamacja
1. W stosunku do Konsumenta Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Produktów bez wad.
2. Sprzedający nie udziela gwarancji na swoje Produkty.
3. Sprzedający zastrzega sobie różnice wymiarowania w Produktach odzieżowych do 3 cm w stosunku do wymiarów podanych na stronie.
4. W sytuacji, gdy Kupujący dostanie produkt wadliwy, może żądać usunięcia wady, bądź wymiany rzeczy na wolną od wad.
5. Reklamacja nie wymaga zachowania specjalnej formy, natomiast powinna zawierać:
A. dane pozwalające zidentyfikować Użytkownika
B. oznaczenie Produktu, którego dotyczy reklamacja
C. uzasadnienie ze wskazaniem na nieprawidłowość Produktu
6. Produkt wraz z reklamacją należy odesłać na adres:
Mateusz Słodczyk
Ul. Okrężna 90,
41-500 Chorzów
Tel. 697187780
7. W terminie 14 dni od złożenia reklamacji, Sprzedający ustosunkuje się do niej i powiadomi Konsumenta o sposobie dalszego postępowania.
8. Sprzedający dołoży starań, by reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
9. W trakcie trwania procesu reklamacyjnego, Sprzedający może zwrócić się o dodatkowe wyjaśnienia, dokumenty lub weryfikację przebiegu zdarzenia podlegającego reklamacji.
10. Po rozstrzygnięciu reklamacji Sprzedający poinformuje składającego reklamację o jej uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia (przy czym informacja o odmowie uwzględnienia reklamacji będzie zawierała uzasadnienie).
8. Postanowienia końcowe
1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Sklepu.
2. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
3. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem w rozumieniu art.22 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.22 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.
5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego: https://godsclothing.pl/
6. Niniejszy regulamin obowiązuje od 15.10.2021 roku.